کد خبر: ۲۴۲۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
پدال نیوز: خودروي پارس مورد نظر در اسفندماه سال گذشته تحويل مشتري اول شده و ايشان مالك دوم اين خودرو است و خودرو را به صورت كاركرده و نه صفر خريداري كرده است. خودرو بيش از هزار و ۱۰۰كيلومتر كاركرد دارد.
به گزارش اعتدال؛ در پي انتشار ويديو یی از سوي يكي از شهروندان محترم خرم آبادي و از دارندگان محصولات ايران خودرو در فضاي مجازي، پس از بررسي ها و پيگيرهاي صورت گرفته،‌ مدیریت ارتباط با مشتریان ايران خودرو موارد زير را براي اطلاع رساني به شهروندان محترم اعلام كرد: مشتري محترم ادعا كرده كه مشكل خودرو صرفا در بخش باتری بوده و ساير ايرادات مانند روغن ريزي و استارت و... از سوي وي مطرح نشده است.

خودروي پارس مورد نظر در اسفندماه سال گذشته تحويل مشتري اول شده و ايشان مالك دوم اين خودرو است و خودرو را به صورت كاركرده و نه صفر خريداري كرده است. خودرو بيش از هزار و ۱۰۰كيلومتر كاركرد دارد.

ایشان اظهار می کنند كه خودرو در نمايندگي پذيرش نشده در صورتي كه در بانك اطلاعات مشتريان ايران خودرو، اين خودرو دو مرتبه در نمايندگی ۲۳۱۸ ايران خودرو پذيرش شده و مورد بررسي قرار گرفته است. بدیهی است در صورت اثبات بی توجهی نمایندگی که موظف به خدمت رسانی و تکریم مشتریان است طبق ضوابط با آن نمایندگی برخورد ‌جدی صورت می گیرد.

ايراد باتري خودرو تحت بررسي قرار دارد و مشكل خودروی مشتري محترم پس از مشخص شدن نتايج بررسي، مرتفع خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تازه‌های کسب و کار
عکس خبری