کد خبر: ۲۴۵۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۷
«اعتدال»تفاوت های دناپلاس و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک

۱ – گیربکس اتوماتیک شش دنده با قابلیت تعویض دنده دستی تیپترونیک در کنار حالت های اسپرت و برفی

۲ – بکارگیری موتور توربوشارژ

۳ – فرمان برقی برای فرمان پذیری بهتر

۴ – سیستم تعلیق جدید جلو شامل : رام – اکسل های جلو – فنر – کمک فنرها- سیستم ترمز دیسکی-توپی پنج پیچ – میل موج گیر جدید و طبق ها برای ایمین بالا و راحتی

۵ – طراحی جدید دسته موتورها برای افزایش و بهبود عملکرد موتور


تفاوت های دناپلاس و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک + اینفوگرافی

۶ – سیستم اگزوز جدید

۷ -ارتقا سیستم مدیریت موتور EMS شامل : پدال گاز-کویل-انژکتورها-ریل سوخت-دریچه گاز برقی – سنسورهای اکسیژن – سنسور ضربه – سنسور دور موتور- ارتقا ECU

۸ – ارتقا فناوری سیستم تعویض دنده اتوماتیک


۹ – بهبود جلو آمپر مطابق با خواست مشتریان

۱۰-بهبود سیتم انتقال قدرت شامل : بهبود در پلوس های چپ و راست – بهبود در سیستم هوارسانی توربوشارژ

۱۱-بهبود در سیستم پدال شامل : کاسه پدال-پدال ترمز برای ارتقا ایمنی خودرو

۱۲ -بازنگری و بهبود در کلسه دسته سیم ها

۱۳- تغییر سرشاسی

۱۴- بهبود سیستم تعلیق جلو برای افزایش راحتی خودرو

۱۵ – تغییر در طراحی رام که اثر قابل توجهی در خوش دستی و رانندگی خودرو و کاهش صدای موتور در کابین داشته است . رام قطعه ای فلزی که از زیر و روی دو سر شاسی متصل می شود و سایر قطعات جلوبندی از طریق رام به اتاق متصل می شود

۱۶ – کاهش وزن خودرو برای کاهش مصرف سوخت

منبع : ایکو پرس
نام:
ایمیل:
* نظر:
عکس خبری