کد خبر: ۲۳۵۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
از روز پنجشنبه سیستم حواله بین بانکی در بانک آینده با اختلال مواجه شده است و با وجود اینکه هم مرکز شتاب و هم بانک آینده از این موضوع اطلاع داشته اند، هیچ اطلاع رسانی در این خصوص انجام نگرفته است.

به گزارش خبرنگار اعتدال، بانک آینده که پیش از این چندین بار به علت عملکردش با انتقاد هایی مواجه شده است ، نه تنها حق مشتریان را در مطالبه وجوهات زیر پا گذشانه بلکه مرزهای اخلاق را در نوردیده و برای جلوگیر از انتشار خبر نقص فنی سیستمش حاضر شده است وقت و منابع بانکی مشتریانش را سخره بگیرد.

از روز پنجشنبه مورخه یکم اسفند حواله های بین بانکی که به مقصد بانک آینده از سوی بانک های دیگر تنها عناوین ساتنا و پایا واریز شده است در حساب مشتریان ننشسته است و تازه امروز بعد از دو روز تعطیلی سیستم بانکی حواله را به حساب مبدا عودت خواهد زد.

بنابر اعلام کارشناس مرکز شتاب، این مشکل از روز پنجشنبه ایجاد شده و تا کنون مرتفع نگردیده و مختص بانک آینده است و شبکه بانکی در بقیه موارد با مشکلی مواجه نیست.

هر چند دیگر در ایران بی معنی شده است که مردم انتظار داشته باشند قاصرین از مردم بایت اشتباهات و قصور خود عذر خواهی کنند، اما حداقل می توان دوباره یادآوری کرد این بانک که تا کنون مشکلش حل نشده است نه تنها از مردم عذرخواهی نکرده است حتی اعلام هم  نکرده تا مشتریان سرگردان بانک چاره ای دیگر برای امور بانکی خود بکنند و در این بین بدقولی و بدعهدی های این بانک باعث ضربه خودن به اعتمادهایی در محیط کسب و کار شده که گویا این هم برای مدیران این بانک و بانک مرکزی چندان اهمیتی ندارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
عکس خبری