کد خبر: ۲۳۴۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳
خودکارهای تبلیغاتی مانند طرفداران بزرگی برای شرکت‌ها عمل می‌کنند. ابزار نوشتن كوچك، ظریف و کاربردی که براي ده‌ها سال، مسيري براي آگاهي از برند و بازاريابي را ایجاد می‌کنند.
خودکارهای تبلیغاتی مانند طرفداران بزرگی برای شرکت‌ها عمل می‌کنند. ابزار نوشتن كوچك، ظریف و کاربردی که براي ده‌ها سال، مسيري براي آگاهي از برند و بازاريابي را ایجاد می‌کنند.

اگر چه برخی از شرکت‌ها اکنون به برنامه‌های کاملاً متفاوتی تکیه می‌کنند، اما بدون تردید استفاده از خودکار تبلیغاتی کلاسیک هنوز هم انتخاب شماره یک برای بسیاری از مشاغل قرن بیست و یکم است. تقریبا هر میز اداری به حداقل یک قلم نیاز دارد، بنابراین می‌توان به بازار بسیار وسیعی که در اطرافتان وجود دارد پی برد. حال می‌خواهیم به بررسی این موضوع بپردازیم که خودکارهای تبلیغاتی تا چه اندازه برای تجارت شما موثر هستند.

خودکار تبلیغاتی، هدیه‌ای تمام نشدنی

خودکارهای شخصی سازی شده یک هدیه بسیار رایج در مناسبت‌ها و رویدادهای مختلف است. در حقیقت، هدیه دادن خودکار یا روان نویس آنقدر پذیرفته شده است که حتی ممکن است کلیشه تلقی شود. بر اساس آمار، 50 درصد از مصرف کنندگان در آمریکا، هر روز از یک قلم تبلیغاتی جدید استفاده می‌کنند.

در حالی که این هدایا محبوب هستند و به خوبی مورد استقبال قرار می‌گیرند، اما باید همواره به جزئیات نیز توجه کرد تا یکنواختی ایجاد نشود. اگر قلم شما بتواند توجه کسی را جلب کند، به همان اندازه می‌تواند توجهات را به نام تجاری و برندتان نیز جلب کند.

قلم‌هایی که توجه مصرف کنندگان را به خود جلب می‌کنند، طبیعتاً باعث می‌شوند که مخاطبین شما درباره برندتان فکر کنند و متوجه می‌شوید که افراد جدیدی به جمع مشتریان قبلی اضافه شده‌اند. حتی فرا تر از این، یک هدیه این چنینی حامل مفهومی شامل نوع خدمات، تفکر و اندیشه شما نیز خواهد بود. کمی عجیب به نظر می‌رسد اما این کالای کوچک به طور خارق‌العاده‌ای عمل می‌کند.

حال این سوال مطرح می‌شود که چگونه می‌توانید به بهترین نحو از این محصول تبلیغاتی استفاده کنید و یا مجددا آن را احیا کنید.

چند منظوره

علاوه بر خودکارهای ساده‌ای که برای موارد معمول روزمره از آن استفاده می‌شود، امروزه انواع مختلفی از خودکار چند منظوره نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این امکانات به کاربردی شدن هرچه بیشتر این محصولات کمک می‌کند. اگر تا پیش از این صرفا به جهت یادداشت از آن استفاده می‌شد، از این پس برای بهره‌بردن از سایر امکانات نیز به آن فکر می‌شود. این اتفاق بسته به نیاز و خلاقیت متغیر است اما به هر صورت در نظر داشتن این گزینه برای یک هدیه تبلیغاتی بروز الزامی است. تا در صورت صلاح دید و ویژگی‌های بازار هدفی که به روی آن متمرکز هستید از این محصولات نیز استفاده کنید.


شانس دیده شدن

دومین نکته مهم این است که خودکار و روان‌نویس غالباً به دیگران قرض داده می‌شود. در حقیقت، این قلم‌ها اگر از انواع خاصی نباشند، اغلب در طول زندگی خود به چندین نفر منتقل می‌شوند. این امر باعث می‌شود افراد بیشتری برند و پیام شما را ببینند. قیمت پایین آن‌ها به نسبت بسیاری از سایر محصولات تبلیغاتی به شما امکان را می‌دهد که تعداد بیشتری از آن را تهیه کنید. به این ترتیب شما می‌توانید در مقایسه با سایر هدایای تبلیغاتی چند برابر بیشتر در معرض دید قرار بگیرید. این سیر تصاعدی این امکان را می‌دهد تا نام تجاری شما توسط افراد بیشتری دیده شود. حتی گاهی تشابه داشتن یک خودکار با برند شما در میان افراد باعث افزایش توجه نیز می‌شود.

کیفیت بالا

یک روان‌نویس با کیفیت مانند یک دوست قدیمی است. قابل اعتماد و در دسترس برای هر زمان که به آن نیاز داشته باشید. این دست از محصولات مرغوب، معمولا برای موارد ویژه و خاص‌تری استفاده می‌شوند. به این معنی که مصرف کننده نام تجاری شما را در اوقات مهم‌تری از زندگی‌اش مشاهده می‌کند. هنگام انتخاب یک خودکار مرغوب، چند گزینه دارید، یکی از آنها انتخاب یک قلم با طراحی و کیفیت بسیار بالا است که شاید حتی ظاهری لوکس و زیبایی نیز داشته باشد. خودنویس‌ها هم در همین دسته‌بندی قرار می‌گیرند که به نوعی خاص‌ترین انتخاب شما قلمداد می‌شود. اما قاعدتا قیمت بالاتر آن برای شرایط و افراد خاصی در نظر گرفته می‌شود و به عنوان یک راهکار جامع و کلی در نظر گرفته نمی‌شود.


در بسیاری از موارد، می‌توانید قلم هایی با این دست ویژگی‌ها را انتخاب کنید. از آنجایی که این ویژگی‌ها معمولاً مورد توجه و استفاده قرار می‌گیرند، راحتی و سودمندی بیشتری را به هدیه اضافه می‌کنند. مصرف کنندگان از دریافت این هدایا خوشحال خواهند شد و ماهیت جدیدی از کسب‌وکارتان در ذهنشان ایجاد می‌گردد.


بر اساس موضوع

موضوعات عالی هنگامی که شما علاقه یا حرفه خاصی را هدف قرار می‌دهید به شدت جذاب هستند. می‌توانید از میان موضوعاتی از جمله موسیقی، حیوانات، سازگاری با محیط زیست و سرگرمی را انتخاب کنید. این قلم‌ها منحصر به فردخواهند شد و با علاقه به موضوع از نظر مصرف‌کننده جذابیت بیشتری پیدا می‌کنند و همین امر باعث می‌شود تا برند شما در ذهنشان برجسته شود. این روش چیزی شبیه به هشتگ گذاری در دنیای واقعی عمل می‌کند پس با یک المان هوشمندانه از خودتان و کسب‌وکارتان شروع کنید تا به موفقیت برسید.


ست هدیه تبلیغاتی

راه دیگر برای بهتر جلوه دادن خودکارها، هدیه دادن محصولات دیگری با آنها است. پکیج هدایا بسیار محبوب هستند، و ترکیب چند محصول ریز و درشت گاهی هیجان انگیز خواهد بود. روان‌نویس به تنهایی به عنوان محصولات تبلیغاتی عالی است با این حال، ست کردن آن با هدایای دیگر که اغلب شامل سررسید و تقویم، جاکلیدی و یک روان‌نویس هستند نیز متعارف و جالب است. نوع چیدمان محصولات در کنار یکدیگر و نحوه ارائه آن که در یک بسته بندی مناسب باشد، نکاتی است که به تاثیر نهایی هدایا کمک خواهد کرد.


بنابراین لازم نیست فکر کنید هدایایی همچون خودکار و روان‌نویس خسته کننده یا کلیشه هستند. این ایده‌ها می‌توانند نمونه‌های شخصی شده را مجدداً عالی جلوه دهند و باعث شوند که تجارت شما به چشم بیاید. کافی است که در مورد این پیشنهادات کمی تامل کنید و با یک شروع مناسب هدایای تبلیغاتی را در روند بازاریابی احیا کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
عکس خبری