کد خبر: ۲۳۱۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت: قیمت‌سازی در فضای مجازی، خودرو را گران کرد
در حالی که افزایش قیمت بنزین و سهمیه بندی شدن آن به طور طبیعی مصرف کنندگان را به سمت استفاده از ماشین های کم مصرف همچون ماشین های هیبریدی یا خودرهای کم مصرفی همچون پراید و پژو 206 سوق می دهد، وزیر صمت مقصر را فضا سازی دلالان در فضای مجازی می داند. حال سوال این است دلیل کاهش قیمت خودروهای پر مصرف به نظر این استاد گرامی چیست؟ اگر فضا سازی ها کارگر باشد خب چرا دلالان قیمت پاترول و سایر خودروهای پرمصرف را افزایش نمی دهند؟ چرا قیمت 405 و سمند و برلیانس جهش نداشته است؟


به گزارش اعتدال به نقل از خانه ملت، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره افزایش قیمت پراید و پژو 206 در هفته‌های اخیر، گفت: قیمت‌سازی در فضای مجازی یکی از دلایل افزایش قیمت پراید و پژو ۲۰۶ در بازار است. افزایش قیمت بنزین به صورت طبیعی بر همه چیز اثر گذاشته و نمی‌توان اثر آن را ندیده گرفت.

وی قیمت‌سازی در فضای مجازی در روزهای اخیر را نیز یکی دیگر از دلایل افزایش قیمت خودرو دانست و افزود: به طور مثال فردی بدون داشتن حتی یک خودرو، 5 هزار آگهی فروش را در 20 روز در فضای مجازی منتشر کرده است، این آگهی ها صوری بوده و به منظور قیمت سازی منتشر شده است.

تعداد خودروهای کف پارکینگ به حداقل رسیده است

عضو کابینه دوازدهم ادامه داد: در حال حاضر تعداد خودروهای کف پارکینگ به حداقل رسیده و بیشتر آنها تکمیل و به بازار عرضه شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: اگرچه خودروسازان کاهش تولید نداشتند اما می‌توانند تولید را افزایش دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: