کد خبر: ۲۲۹۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
کاهش وزن یکی از مهمترین رویاهای بسیاری از افراد است. اما برخی از این افراد در مسیر کاهش وزن با مشکلاتی مواجه می شوند و نمی توانند به اندازه ای که انتظار دارند در این مسیر موفق باشند.
کاهش وزن یکی از مهمترین رویاهای بسیاری از افراد است. اما برخی از این افراد در مسیر کاهش وزن با مشکلاتی مواجه می شوند و نمی توانند به اندازه ای که انتظار دارند در این مسیر موفق باشند.

به گزارش اعتدال به نقل از انتخاب، کارشناسان می گویند که یکی از مهمترین مواردی که به کاهش وزن افراد کمک می کند استفاده از روشهایی پایدار و مستمر است که وقفه ای نداشته باشند.

برای رسیدن به کاهش وزن پایدار به تکات زیر توجه کنید:

بطری آب قابل را در همه جا حمل کنید

هیدراتاسیون بهترین دوست رژیم غذایی است. چرا؟ از آنجا که آب به جلوگیری از پرخوری کمک می کند ، متابولیسم شما را فرو می ریزد، نفخ را کاهش می دهد و مانع از مصرف سایر نوشیدنی های شیرین می شود و در نتیجه صدها کالری برای شما ذخیره می کند. ما اغلب عطش را با گرسنگی اشتباه می گیریم، بنابراین نوشیدن مقداری آب و 20 دقیقه انتظار می تواند معده شما را پر کند و ممکن است اشتهای شما را نیز کاهش دهد و شما را از  پرخوری در صورتی که بدن به مواد غذایی برای سوخت نیاز ندارد ، در امان نگه دارد. نوشیدن آب برای بسیاری از فرآیندهای مهم متابولیک ، از جمله تولید انرژی سلولی و کمک به بدن شما در متابولیزه کردن چربی ذخیره شده بسیار حیاتی است.

به طور متوسط هر ​​آمریکایی روزانه 140 کالری قند مصرف می کند. اگر همه این موارد را با آب جایگزین کنی ، می توانید در طول یک سال بیش از 10 پوند وزن خود را کاهش دهید. طبق یک مطالعه روی 173 زن دارای اضافه وزن، کسانی که 4 بار فنجان آب به رژیمهای غذایی روزانه خود اضافه کرده اند، طی یک سال پنج پوند اضافی را از دست داده اند.

محیط فعلی زندگی خود را متحول کنید

اولین قدم از دست دادن وزن موفق ، دستکاری در محیط روزمره زندگی شماست. یكی از بهترین راهها برای از بین بردن همه وسوسه ها از آشپزخانه شروع می شود و بهتر است میوه و سبزیجات تازه را جایگزین همه خوراکی های ناسالم کنید.  سعی کنید رادیکال های آزاد را وارد خوراکی های خود کنید و از فیبر و آنتی اکسیدان های بیشتری استفاده کنید. اگر عادت داشتید همیشه روی میز خود خوراکی و تنقلات بگذارید، این بار تنقلات را از روی میز جمع کرده و از میوه و سبزیجات استفاده کنید.

یک روند مداوم را حفظ کنید

تلاش کنید از ابتدا تا انتهای روند کاهش وزن خود یک روند مداوم را حفظ کنید. درواقع سعی کنید مرتب رژیم و ورزش خود را متوقف نکنید. اگر قرار باشد مرتب کاهش وزن خود را با اختلال رو به رو کنید، نتیجه چندانی نخواهید گرفت. درست است که این موضوع اراده بسیاری می طلبد اما فراموش نکنید که اگر خود را تحت فشار می بینید شاید بهتر باشد با یک روانشناس مشورت کنید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
اخبار داغ