کد خبر: ۲۲۸۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
اصولا ورزش با افزایش سوخت و ساز بدن و آب کردن توده های چربی همراه است . لذا در ورزش شکم ؛ از عضلات اصلی خود بیشتر کار بکشید زمانی که از عضلات اصلی خود کار بیشتری بکشید، می توانید سریع تر خوش اندام شوید. حالا این ورزش هر چیزی می تواند باشد: پیلاتس، یوگا و انواع ورزش هایی که روی عضلات اصلی متمرکز هستند.

چربی شکم از جمله چربی های وفاداریه که زود ابراز وجود میکند و شمارو چاق نشون میدهند. همیشه سخت ترین مرحله در لاغر شدن آب کردن شکم و پهلو است در هر لباسی که می پوشیم ظاهر لباس را بهم می زند و تناسب اندام را به هم می ریزد وقتی  هم که صحبت از لاغری شکم می شود، مردم تصور می کنند فقط شامل همان جلوی شکمشان می شود. در صورتی که عضلات شکم تعداد زیادی عضله ی بهم متصل است که تا بالای کمر، پایین باسن و جلوی ران ها ادامه دارد. در این مقاله قصد داریم 24 نوع ورزش شکم، از آسان تا بسیار سخت را به شما آموزش دهیم تا بتوانید با چربی های شکم و پهلو خداحافظی کنید. 

برنامه روز نخست سه حرکت زیر است، و در طول روزهای آینده این حرکات را آموزش خواهیم داد

1- ورزش شکم ؛ نوع جدید کرانچ

 طوری روی زمین بنشینید که ران ها و بالا تنه تان شکل V تشکیل دهند. پاها را ضربدری روی هم قرار دهید و بالا بیاورید. یک توپ طبی کوچک ( یا دمبل سبک ) را بین دستان خود نگه دارید. توپ را به همه جای بدن خود ببرید، از چپ به راست و عقب و در این حال شکل V بدن را حفظ کنید. این حرکت را در 3 ست و در هر ست 15 مرتبه برای 3 تا 4 روز در هفته انجام دهید.

                                                      ورزش‌های معجزه گر برای آب کردن شکم و پهلو
2- ورزش شکم ؛ حرکت پل معکوس 

با این حرکت که همه جا می توانید آن را انجام دهید، کمرتان را کوچک کنید. 


به پشت دراز بکشید و زانوی چپ خود را خم کنید. کف پای چپ را صاف روی زمین قرار دهید و پای راست را به طرف سقف بالا ببرید. دست چپ را صاف کنید و به طرف بالا بیاورید و دست راست را پایین و در کنار خود قرار دهید.بدون حرکت دادن باسن یا شانه، پایی که بالا است را به سمت راست و دستی که بالا است را به سمت چپ باز کنید. حالا روی عضلات شکم خود تمرکز کنید و دست و پای خود را سرجای قبلی برگردانید. این حرکت را 10-12 بار انجام دهید. سپس جهت ها را عوض کنید و دوباره آن را انجام دهید.


 ورزش‌های معجزه گر برای آب کردن شکم و پهلو


3- ورزش شکم 
رساندن پا به پایین شکم این ورزش، عضلات شکم ( شش تکه ) را هدف قرار می دهد.

 به پشت روی زمین دراز بکشید و زانوها را به حالت 90 درجه بالا بیاورید. دست ها را پشت سر قرار دهید و شکم را منقبض کنید. زانو باید دقیقا بالای باسن قرار بگیرد. شانه ها را بلند کنید و بالا بیاورید. نفس خود را برای 3 تا 5 ثانیه نگه دارید، سپس آن را بیرون دهید و پاها را به زاویه 45 درجه ببرید. این حالت را 3 تا 45 ثانیه نگه دارید و شکم خود را فشرده کنید. دو ست و در هر ست 10-15 مرتبه این کار را انجام دهید.


 ورزش‌های معجزه گر برای آب کردن شکم و پهلو


نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
اخبار داغ