کد خبر: ۲۱۲۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
اگرچه هنوز در فصل پاییز به سر می بریم و هوا چندان سرد نشده اما می توانید کم کم برای رژیم زمستانی آماده شوید. رژیمی که هم سالم است و هم مناسب فضل است.
اگرچه هنوز در فصل پاییز به سر می بریم و هوا چندان سرد نشده اما می توانید کم کم برای رژیم زمستانی آماده شوید. رژیمی که هم سالم است و هم مناسب فضل است.

به گزارش اعتدال، رژیم زمستانی کمک می کند بدن افراد برای فصل سرما آمادگی لازم را داشته باشد و کمتر دچار مشکلات مختلف شود. اما در رژیم زمستانی باید کدام مواد غذایی را بیشتر مصرف کنیم؟

_کدو حلوایی را به انواع و اقسام مدل ها آماده کنید

_بدنتان را با ویتامین ها و مواد معدنی برای مبارزه با سرمای هوا ویتامینه کنید

_سوپ سبزیجات را در هفته حداقل یکبار مصرف کنید

_سعی کنید وعده های غذایی گرم بخورید

_از مصرف غذاهای آماده و فست فودی بپرهیزید

_اسفناج و گوجه مصرف کنید

_میوه های پاییزی و به ویژه مرکبات را دائم مصرف کنید

_از ترکیب سیر و پیاز در غذاهای خود غافل نشوید

_شلغم را مرتب مصرف کنید

_اگر نمی خواهید چاق شوید دقت کنید که احساس سرما را با گرسنگی اشتباه نگیرید. بسیاری از افراد زمستان ها چاق می شوند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی: