امروز یکشنبه 18 شهریور 1403

Sunday 08 September 2024

نصب اتوکد تضمینی با تکنیک های گروه آموزشی محمد فرشادیان

1403/04/17
کد خبر : 133
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 824 نفر

چگونه نصب اتوکدی موفق داشته باشیم؟ و به چه صورت اتوکد نصب شده خود را کرک کنیم تا بتوانیم از این نرم افزار قدرتمند استفاده کنیم؟

 

به گزارش اعتدال برای نصب موفق این نرم افزار باید یکسری از کار ها را به درستی انجام داد تا نتیجه ای مطلوب حاصل شود. در این خصوص وبسایت های آموزشی زیادی نظیر متمم ، گروه آموزشی محمد فرشادیان ، سون لرن ، سافت 98 ، همیار وردپرس آموزش ارائه دادند و در این مقاله آموزشی کارشناس نرم افزار های معماری، محمد فرشادیان روش های تست شده ای را ارائه داده است تا به راحتی بتوان نصب اتوکد را کامل و از آن در پروژه ها استفاده کرد.

نصب اتوکد محمد فرشادیان

 

نکات طلایی برای نصب اتوکد

نرم افزار اتوکد و در کل نرم افزار های شرکت اتودسک قلق هایی خاص برای نصب دارند و آن هم فقط به این دلیل است که ما مجبور به نصب نرم افزار های کرک شده هستیم و به دلیل مشکلات تحریم نمی توانیم نصب نرم افزار های اورجینال را به راحتی داشته باشیم. در این مقاله قصد داریم به شما نکاتی را گوشزد کنیم تا راحت تر اتوکد خود را نصب کنید و برای نصب مرحله به مرحله اتوکد می توانید از طریق وبسایت محمد فرشادیان اقدام به دیدن آموزش مرحله به مرحله آن کنید. ( کافیست داخل گوگل عبارت "نصب اتوکد محمد فرشادیان" را جستجو کنید و این آموزش را به صورت کامل مشاهده کنید )

  1. حتما پیش از شروع نصب اینترنت خود را خاموش کنید.
  2. آنتی ویروس یا فایروال سیستم خود را در حالت خاموش و غیرفعال قرار دهید.
  3. از فضای کافی درایوری که میخواهید نرم افزار اتوکد را در آن نصب کنید اطمینان حاصل کنید تا فضای خالی مورد نیاز ورژن شما را داشته باشد.
  4. ورژن متناسب با سیستم خود را انتخاب کنید چرا که اگر مثلا ورژن آخر از نرم افزار اتوکد را نصب کنید و سیستم قوی ای نداشته باشید، نمی توانید به آسانی با اتوکد کار کنید و همش دچار لگ خواهید شد. ( بهترین ورژن اتوکد )
  5. اگر از لپ تاپ استفاده می کنید از داشتن شارژ کافی اطمینان حاصل کنید یا لپ تاپ را به شارژ بزنید تا وسط نصب لپ تاپ خاموش نشود.
  6. بعد از اینکه تمامی موارد بالا را رعایت کردید به صفحه نصب اتوکد وبسایت محمد فرشادیان رفته و مرحله به مرحله نصب اتوکد خود را پیگیری کنید.

نصب و کرک اتوکد

دلایل نصب نشدن نرم افزار اتوکد چیست؟

دلایل متعددی باعث عدم نصب اتوکد می شود، مثلا عدم توجه به ورژنی که نصب می کنید یکی از این دلایل است و از مهمترین این دلایل می توان به وصل بودن به اینترنت و همینطور غیرفعال نبودن آنتی ویروس اشاره کرد.

بنا به گزارش گروه آموزشی محمد فرشادیان همیشه این اتفاق نخواهد افتاد که اگر اینترنت وصل باشد حتما فرآیند نصب اتوکد با مشکل مواجه شود و یا به درستی انجام نشود، ولی گاهی اوقات موجب بروز مشکل و ناقص ماندن مراحل نصب و کرک اتوکد می شود. پس بهتر است ریسک نکنیم و مراحل نصب اتوکد را به درستی انجام دهیم.

یا کار دیگری که اگر انجام دهید باعث می شود اتوکد شما به درستی نصب نشود این است که یکبار اتوکد خود را نصب کنید، سعی در پاک کردن و آنیستال کردن آن کنید، و بخواهید دوباره آن را نصب کنید. اگر توانسته باشید هنگامی که اتوکد را آنیستال می کردید به صورت کامل این کار را انجام داده باشید مشکلی نیست، ولی مسئله وقتی پیش می آید که شما به صورت کامل اتوکد خود را پاک نکرده و بخواهید اتوکدی دیگر را نصب کنید. به همین دلیل به شما پیشنهاد می شود از پاک کردن و نصب مجدد اتوکد خودداری کنید مگر اینکه حرفه ای باشید.

یکی دیگر از دلایلی که باعث نصب نشدن نرم افزار اتوکد می شود این است که به نوع سیستم عمال خود که 64 بیتی یا 32 بیتی از توجه نمی کنید و هنگامی که میخواهید دانلود اتوکد را انجام دهید به درستی ورژن را انتخاب نمیکنید. ( پیشنهاد میکنم برای دانلود اتوکد از وبسایت محمد فرشادیان استفاده کنید تا ورژن های تست شده سالم را دریافت کنید )

نصب نرم افزار اتوکد

سوالات متداول نحوه نصب و کرک اتوکد

  1. چه ورژنی بهتر است که برای اتوکد نصب کنیم؟ هر ورژنی که به سیستم شما میخورد مناسب است تا با آن کار کنید. فرقی ندارد بخواهید نصب ورژن 2010 اتوکد را انجام دهید یا نصب اتوکد 2023 را از طریق آموزش تیم محمد فرشادیان انجام دهید. مهم این است که شروع کنید به کار کردن با این نرم افزار.
  2. حتما باید بعد از نصب اتوکد آن را کرک کنیم و لایسنس آن را بشکنیم؟ بله اگر این کار را نکنید فقط 30 روز می توانید به رایگان از نرم افزار اتوکد استفاده کنید.
  3. نصب اتوکد چند ساعت زمان می برد؟ بستگی به قدرت سیستم شما دارد. از 10 دقیقه تا شاید 2 - 3 ساعت و بیشتر. دقیق نمیتوان گفت!
  4. بعد از نصب اتوکد از کجا شروع به دیدن آموزش اتوکد کنم؟ بعد از نصب نرم افزار اتوکد می توانید از طریق آموزش رایگان اتوکد محمد فرشادیان اقدام به دیدن آموزش مرحله به مرحله کنید.
  5. اگر نتوانستیم خودمان اتوکد را نصب کنیم چه کنیم؟ می توانید از طریق گروه رفع اشکال اتوکد محمد فرشادیان سوال خود را مطرح کنید ( داخل گوگل کلمه "گروه رفع اشکال اتوکد محمد فرشادیان" را جستجو کنید )

همینطور می توانید اولین نفری باشید که از این دو کد تخفیف که مخصوص کاربران سایت اعتدال است در وبسایت محمد فرشادیان استفاده می کند و از تخفیف های بی نظیر آن استفاده می کند ( کد های تخفیف : rep-takhfif2 و rep-takhfif1 )، جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به اینستاگرام محمد فرشادیان ( https://www.instagram.com/mohammad.farshadian/ ) و یا با شماره واتساپ 09390277983 پیام دهید.

منبع : گروه آموزشی محمد فرشادیان

گالری تصاویر

لینک کوتاه :
http://etedaal.ir/article/show/133
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات
بیشتر بدانید
بیشتر بدانید
بیشتر بدانید