امروز یکشنبه 18 شهریور 1403

Sunday 08 September 2024

معرفی پمپ آب خانگی جدیدترین تولید موتوژن

1403/04/06
کد خبر : 131
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 1,061 نفر

به پشتوانه تولید الکتروموتورهای با کیفیت، پمپ آب خانگی موتوژن نیز توسط این شرکت طراحی، تولید و روانه بازار مصرف شده است. از آنجایی که قسمت اصلی یک پمپ آب خانگی، الکتروموتور آن است و موتوژن نیز یکی از پیشگامان تولید موتور است، مطابق انتظار پمپ آب خانگی موتوژن نیز بسیار با کیفیت است.

 

لازم به توضیح است موتوژن قبل از تولید پمپ آب خانگی، تجربه ارزشمندی در طراحی و تولید  و فروش پمپ آب صابون در حالت تکفاز و سه فاز داشته است که این نوع پمپ در دستگاه‌های تراش، ایرواشرها و ... استفاده می‌شود. پمپ آب موتوژن در دو نوع بشقابی و جتی تولید می‌شود.

انواع پمپ خانگی موتوژن

پمپ آب موتوژن، مانند سایر پمپ‌های آب بشقابی، دارای آبدهی بیشتر و پمپ آب جتی موتوژن نیز دارای فشار بیشتر است. در ادامه تصویر پمپ آب موتوژن مدل بشقابی (CM100) و پمپ آب جتی مدل (CAM100) نشان داده شده است. بهره بردن از سیم پیچ مسی، بدنه الکتروموتور آلومینیومی، کلگی چدنی سبب شده است کیفیت پمپ آب موتوژن دو چندان شود.

  1. پمپ آب بشقابی 1 اسب تکفاز موتوژن: (CR71-2C)CM100 CR71M2C 0.75 
  2. پمپ آب جتی 1 اسب تکفاز موتوژن: (CR71-2C) CAM100 CR71M2C 0.75

پمپ آب خانگی موتوژن

 

پمپ آب بشقابی موتوژن 

پمپ آب بشقابی موتوژن تکفاز 1 اسب با فریم الکتروموتور آلومینیومی مجهز به خازن دائم (CR) است، طراحی و ساخت این پمپ براساس با استاندارد IEC انجام شده است. پمپ آب بشقابی 1 اسب موتوژن تبریز دارای درجه حفاظتی IP44 است. خنک‌کاری قسمت الکتروموتور پمپ آب بشقابی موتوژن توسط پروانه خنک کننده و پره های روتور (IC411) انجام می‌شود.

براساس برق کشور ایران، فرکانس کار پمپ موتوژن 50 هرتز است و ولتاژ نامی آن 220 است. به منظور آشنایی با مشخصات فیزیکی الکتروموتور پمپ آب بشقابی موتوژن تصویر بعد ارائه شده است. لازم به ذکر است که به ترتیب راندمان، گشتاور نامی، و جریان نامی این پمپ 74 درصد، 2.5 نیوتن متر، 4.7 آمپر است. همچنین پمپ آب بشقابی موتوژن دارای دور در بار نامی 2814 است. 

پمپ آب بشقابی موتوژن

پمپ آب بشقابی موتوژن دارای بیشینه هد حدود 35 متر و بیشینه دبی حدود 5.5 متر مکعب بر ساعت (معادل 90 لیتر بر دقیقه) است. پمپ آب CM100 موتوژن با توجه به هد و دبی خود می‌تواند گزینه مناسبی برای ساختمان‌های 1 تا سه طبقه تک واحدی باشد.

پمپ آب CM100 موتوژن نسبت به نوع جتی آن دارای صدای کمتر، استهلاک، فشار کمتر و عین حال آبدهی آب بیشتر است. علاوه برای مصرف خانگی، پمپ آب یک اسب بشقابی موتوژن می‌تواند برای انتقال آب جهت آبیاری در مقیاس کوچک نیز استفاده شود. مطابق سایر پمپ‌های آب بشقابی، پمپ آب بشقابی تکفاز موتوژن نیز دارای ورودی و خروجی سایز 1 اینچ رزوه ای است که براساس لوله‌های استاندارد ساختمانی طراحی شده است.

لازم به یادآوری است به منظور کاهش فشار به پمپ و دریافت هد و دبی مورد نظر، لازم است در ورودی و به خصوص در خروجی از تبدیل و تغییر سایز استفاده نشود. پمپ آب بشقابی تک پروانه CM100 قیمت مناسب تری نسبت به پمپ آب بشقابی دو پروانه دارد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید هاست مطمئن برای میزبانی سایت خبری

دانستنی های مهمی که باید قبل از خرید بلیط خارجی بدانید؟

گالری تصاویر

لینک کوتاه :
http://etedaal.ir/article/show/131
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات
بیشتر بدانید
بیشتر بدانید
بیشتر بدانید