امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

Monday 20 May 2024

رزرو هتل در سریع ترین زمان ممکن

1403/02/11
کد خبر : 77
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 214 نفر

رشت به واسطه طبیعت و آب‌وهوای خوب، به یکی از بهترین مقاصد گردشگری ایران تبدیل شده است. این شهر سالانه پذیرای مسافران زیادی می‌شود که برای تماشای درختان سر به فلک کشیده جنگل‌ها، گوش دادن به صدای امواج دریا، تنفس در هوای پاک دشت‌های وسیع و لمس آب رودخانه‌ها راهی آن می‌شوند.

در رشت طیف گسترده‌ای از هتل‌ها و مراکز اقامتی موجود است. به غیر از هتل‌ها و مراکز رسمی، در این شهر اجاره اتاق و ویلا نیز امکان پذیر است؛ اما امن‌ترین اقامتگاه‌ها، هتل‌ها هستند. محدوده قیمت هتل‌های این شهر بر اساس زمان، تعداد مسافران و موقعیت مکانی هر کدام متفاوت است. در این مقاله می‌خواهیم رزرو هتل رشت را بررسی کنیم؛ اگر می‌خواهید راهی این شهر شوید، حتما این مقاله را بخوانید.

 

معرفی هتل‌های رشت

برای رزرو هتل رشت انتخاب‌های متنوعی خواهید داشت. در این شهر هتل‌های یک ستاره تا پنج ستاره ایجاد شده است؛ اما عمده هتل‌ها ارزان هستند و در مرکز شهر، جنوب میدان شهرداری و خیابان امام خمینی قرار دارند. در ادامه، هر کدام از هتل ‌های رشت را معرفی می‌کنیم.

هتل پامچال

 

هتل سه ستاره پامچال در بلوار امام خمینی رشت واقع شده و به مراکز گردشگری دسترسی آسانی دارد. امکان استفاده از اینترنت در اتاق، صندوق امانات، سرویس ناهار در اتاق و تاکسی سرویس ۲۴ ساعته از جمله امکانات این هتل است.

هتل غدیر

هتل تک ستاره غدیر یکی از هتل­های رشت است که رستوران، کافی شاپ و اینترنت رایگان دارد؛ اگر می‌خواهید برای چند روز اقامت در رشت هزینه کمی بپردازید، این هتل می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

هتل پردیس

هتل دو ستاره پردیس نزدیک آرامگاه میرزا کوچک خان و ترمینال رشت واقع شده است و نسبت به هزینه دریافتی، امکانات خوبی ارائه می‌کند. از امکانات این هتل می‌توان به تاکسی سرویس و دسترسی به اینترنت اشاره کرد.

هتل پارک

هتل دو ستاره پارک نزدیک مراکز تفریحی است و به اینترنت و پارکینگ مجهز شده است. این هتل غذاهای سنتی گیلانی را در اتاق سرو می‌کند و نسبت به دو هتل قبل، قیمت بالاتری دارد؛ اما از امکانات خوبی برخوردار است.  با اقامت در این هتل احساس راحتی خواهید داشت.

هتل اردیبهشت

هتل دو ستاره اردیبهشت در میدان شهرداری و نزدیک مراکز تفریحی واقع شده است. این هتل غذاهای متنوعی سرو می‌کند و به اینترنت، کافی شاپ و پارکینگ دسترسی دارد.

هتل کادوس

 

هتل رشت کادوس، از بهترین هتل‌های این شهر است. این هتل پنج ستاره در نزدیکی باغ محتشم قرار دارد و به تمامی مراکز تاریخی و تفریحی معروف دسترسی آسانی دارد. چایخانه سنتی، پارک کودک، زمین تنیس، خدمات پزشکی و آرایشگاه از جمله امکانات این هتل است.

هتل شبستان

هتل چهار ستاره شبستان خارج از محدوده تردد ممنوع است و از مراکز توریستی شهر، فاصله بیشتری دارد. از امکانات این هتل می‌توان به صندلی ماساژ، مینی بار، جکوزی و سرویس ترانسفر اشاره کرد. برخی از اتاق‌های این هتل‌ نیز برای کودکان زیر ۱۵ سال رایگان است.

چگونه در رشت هتل رزرو کنیم؟

رشت مرکز استان گیلان و بزرگترین شهر آن است. این شهر در تمام فصول سال جذابیت خاص خود را دارد؛ اما بیشتر مردم ترجیح می‌دهند در فصل بهار و تابستان به آن سفر کنند.

رشت هم هتل چند ستاره دارد، هم هتل آپارتمان که با توجه به نوع سفر و بودجه خود، می‌توانید یکی از آن‌ها رزرو کنید. به جز هتل ساحلی بهارستان که در جاده زیباکنار قرار دارد و چشم­اندازی فوق­العاده به دریای زیبای شمال دارد، بقیه هتل های رشت در مرکز شهر واقع شده‌اند و با فرودگاه، ترمینال و جاذبه‌های تاریخی شهر فاصله کمی دارند.

بیشتر مسافرانی که به رشت سفر می‌کنند برای لذت ­بردن از زیبایی مسیر با ماشین شخصی عازم این شهر می‌شوند و ترجیح می‌دهند در هتلی با قیمت مناسب اقامت کنند. در سایت بوکینگ می‌توانید به کمک فیلترهای مختلف و بر اساس معیارهای خود، نتایج جست‌وجو را مرتب کنید و به ارزان‌ترین هتل‌ها دسترسی پیدا کنید.

ما در بوکینگ تمام اطلاعات لازم برای یک انتخاب خوب را در اختیار شما قرار داده‌ایم تا بتوانید با آگاهی کافی اقدام به رزرو هتل کنید.

بهترین راه برای سفر به رشت

اگر هتل رشت را رزرو کرده‌اید، برای سفر به این شهر می‌توانید از هواپیما استفاده کنید. روزانه چندین پرواز از رشت به تهران انجام می‌شود؛ البته غیر از هواپیما، اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها نیز به صورت روزمره از شهرهای مختلف به سمت رشت حرکت می‌کنند. از تهران تا رشت حدود ۶ ساعت طول خواهد کشید.

با اینکه رشت شهری پرباران بوده و بیشتر روزها ابری است؛ اما هیچ مسافری برای اقامت در هتل به این شهر نمی‌رود! به همین دلیل رزرو هتل ارزان رشت اولویت بسیاری از مسافران است؛ البته باید این نکته را اضافه کنیم که همیشه قیمت ارزان به معنای کیفیت پایین نیست.

سخن پایانی

در این مطلب رزرو هتل رشت را بررسی و چند مورد از بهترین هتل‌های این شهر را معرفی کردیم. در این مقاله هتل‌هایی‌ با امکانات و قیمت‌های مختلف معرفی شد که باتوجه به هزینه خودتان می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. اگر تا به حال تجربه اقامت در یکی از این هتل‌ها را داشته‌اید، لطفا تجربیات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

برای جستجو و شناخت اقامتگاه‌ها و همچنین هتل‌های مختلف ایران می‌توانید به سادگی از وب بوکینگ استفاده کنید. وبسایت بوکینگ به‌ عنوان مرجع رزرو هتل‌های خارجی و داخلی، در زمینه رزرو آنلاین هتل رشت فعالیت دارد.


لینک کوتاه :
http://etedaal.ir/article/show/77
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر